nog steeds zonnig! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Ilse Peters - WaarBenJij.nu nog steeds zonnig! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Ilse Peters - WaarBenJij.nu

nog steeds zonnig!

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

26 April 2006 | Suriname, Paramaribo

Hallo allemaal!

Al met al is het al weer een maand geleden dat ik een bericht op m'n site heb geplaatst!
Dus het werd weer tijd voor een verhaaltje!

"De Dijk" live gezien, veel verjaardagen, filmfestival, muurschilderingen gemaakt, voetbal gekeken, en zelf gevoetbald natuurlijk, een saai pasen gehad, en veel afscheid nemen van andere stagiares die weg gaan! Dat is zo samengevat wat ik heb gedaan! haha, o jaaaa, stage lopen en het zwembad bezoeken mag ook niet ontbreken natuurlijk!

Veel nieuws is er niet! helaaaaas!

Maar ik voel me nog steeds goed hier! Ook al is het nog maar kort, ik moet zelfs gaan plannen wanneer ik wat ga doen!

Ik zal weer wat sneller iets nieuws vertellen!

Dikke kus ilse

  • 26 April 2006 - 18:47

    Mam:

    Hoi schatje,
    Inderdaad een kort verhaal,fijn dat het goed met je gaat.Stuur je "n mail. doei kanjer XXXX

  • 27 April 2006 - 05:03

    Jolanda:

    Hallo schattebout, wat fijn dat je zoveel te doen hebt, de tijd begint nu ook te dringen dus gas geven voor al die leuke dingen die je nog moet doen. ik verheug me op je thuiskomst hoor. dikke kus xxxxx

  • 27 April 2006 - 06:11

    Amanda:

    Hmm, het is 8 uur, ik zit op kantoor te werken en ik ben JALOERS!!!! Geniet er nog maar van!

    Liefs

  • 27 April 2006 - 06:11

    Ruben:

    Buufjeeee lekker genieten he in de laatste periode daar!Ik heb je nog gemaild...mail je me nog terug? heb zin om weer gezellig bij te kletsen als je weer terug bent!
    hele dikke zoen, ruben

  • 27 April 2006 - 17:59

    Pap:

    Een kort berichtje van een "Dijk" van een van de twee dijken van dochters die we hebben. Beetje egoitisch wat ik nu ga schrijven maar ik verheug me op ons weerzien op Schiphol.

    Veel hebben we "
    meer als ik durfde te hopen maar wel graag wilde" met elkaar in Suriname gesproken. 2 weken van heel intens met elkaar optrekken en open zijn naar elkaar met elkaar. Tja wat een vakantie onvergetelijk. Een onvergetelijk land met heel speciale mensen en en misschien met een nog wel specialere geschiedenis en met een unieke natuur en dat samen met 2 van de drie mensen waar je het meest om geeft. Uniek voor wat betreft heel veel dingen als je ze maar wilt zien of zoals wij, er wat sneller in thuis raakt omdat je dochter er stage loopt.

    Dubbel dus om te hopen dat een van je kinderen maar snel mag terug komen van een plek waar ze het zelf heel erg naar d'r zin heeft.

    We zullen met een "paar" vrienden en niet te vergeten vriendinnen eens proberen een warm (letterlijk en figuurlijk) welkom thuis voor je te regelen.

    Eigenlijk heb ik daar alle vertrouwen in dat dat gaat lukken. Hoe moet je nog even afwachten en natuurlijk moet je er gewoon voor terugkomen.

    Dikke knuffel

    Pap

  • 28 April 2006 - 09:05

    Thijs:

    Dag Ilse,
    mooi dat je 't nog steeds naar je zin hebt! Vanuit De Rietstengel ook weinig nieuws te melden, behalve dat we op huisweekend gaan van 19-21 mei. Dit keer gaan we Zuidwolde (ergens in Drenthe) onveilig maken.

    Groeten!

  • 28 April 2006 - 09:12

    Rianne:

    over een 2 kleine maandjes terug bij ons :)! superveel zin in..en daarna lekker met zn allen op vakantie :)! dikke kus voor jou

  • 28 April 2006 - 18:22

    Davy:

    hee ilse
    hey fijn te weten dat het goed met je gaat vind het super leuk dat te horen ja ben momenteel nu erg druk met mijn school opdrachten en mijn eindexamen projecten best lastig en nartuurlijk morgen een tegekke koninginnendag vieren he in amsterdam met een stel vrienden ik heb ook een hele leuke jongen leren kennen (ja sorry ik voldoe niet aan het aantal wat we van te voren besproken hadden omdat ik volgens jou een echte flirt was hahaha) maar die jongen komt bij mij uit de buurt uden heet het plaatsje weet niet of je het kent ga het gaat wel lekker maar weet niet of er ook daad werkelijk iets in zit maar we gaan we al 3 september naar madonna samen heb er mega veel zin in hahha dus dat komt wel okee eerst zou ik ook koninginnendag met hem vieren alleen hij zit in taiwan voor zijn werk erg vervelend er waren daar wat problemen met de producten die hun daar voor leverden maar ja genoeg over hem maar hoest met jou in de dokterlove hahaha hee maar ik verheug me wer helemaal op je terug keer zo dat we elkaar weer lekker bij kunnen babbeen en weer lekker kunnen knuffelen hee al vast een dikke knuffel van je maatje davy

  • 01 Mei 2006 - 07:24

    Anja:

    Hallo lieve Zus

    Tijd gaat snel als je het naar je zin hebt, zeggen ze altijd. We zien elkaar snel op shiphol nog maar een paar weekjes. Ik verheug me er stiekem wel op.
    Hele dikke knuffel
    Anja

  • 03 Mei 2006 - 22:21

    Berna:

    heel trots op jou!!!!!!!!!!!1

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Ilse
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 21428

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2005 - 08 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: