Nog nooit zo'n witte koninginnen dag! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Ilse Peters - WaarBenJij.nu Nog nooit zo'n witte koninginnen dag! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Ilse Peters - WaarBenJij.nu

Nog nooit zo'n witte koninginnen dag!

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

04 Mei 2006 | Suriname, Paramaribo

Alaaaaaaaaaf!!!???

Ja heb ik dat geroepen op koninginnedag?? Ja het was toch echt waar! En ik heb het nooit zo wit gezien, naar een feestje geweest met alleen maar stagiares, en ik weet de helft niet meer, kan je na gaan hoe leuk t was! haha

Verder hadden we een lang weekend want dag van de arbeid (wrokomanday) is hier een vrije dag !! Die gekke surinamers toch! En ik heb toen samen met een meisje uit m'n voetbal team aan een trimloop van 5 km mee gedaan! Langzaaaaaaaaaam! trimmen = langzaam wandelen, wat ik niet wist! Volgende keer wordt het dus de snelloop!

Toch weer aan stage begonnen, deze week was kort, want na drie dagen was het al weer weekend! Dit weekend ben ik op Tonka eiland in het binnen land, op een party tour!!
De leuke tijden breken aan!

En nog meer goed nieuws, ik kom eerder naar huis, namelijk op 2 juli land ik rond 9.00 u op schiphol!! Whaaaaa

Kus ilse

  • 04 Mei 2006 - 20:47

    Davy:

    hee meid
    nee voor mij geen wit op koninginnendag was vol op oranje hahah amsterdam geweest met de rest van de gay familie hahahahah was weer reuze gezellig hee maar wat leuk dat je eerder naar huis toe gaat kunnen we lekker bij babbelen

  • 05 Mei 2006 - 05:25

    Jolanda:

    nou koninginnendag was hier vooral koud, dus een stuk minder gesellie vond ik. Top dat je eerder naar huis komt, ben je op feest beter uitgerust hihihi en iedere dag eerder is er een he? We gaan je snel zien.....

  • 05 Mei 2006 - 18:45

    Charlotte:

    hoi meid,
    ik heb geen koninginnedag gevierd, was in praag:( helaas... maar volgend jaar met zn allen hier in NL vieren!!! tot 2 juli!!!
    dikke kus charlotte

  • 06 Mei 2006 - 08:42

    Marleen:

    heej meid!!
    Super leuk dat we met zn alle naar Malta gaan!!!! Kan je NOG meer van de zon, zee en strand genieten!!

    Zo te lezen heb je het noog steeds erg naar je zin!! Tot over 2 maandjes al weer!
    Dikke kus Marleen

  • 06 Mei 2006 - 14:18

    Buurman:

    Koninginnendag?niks van mee gekregen...volgens mij zat ik aan t water...leuk dat je iets eerder komt!volgens mij hebben we elkaar veel te vertellen! mailen we nog? dikke zoen, ruben

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Ilse
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 21441

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2005 - 08 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: