Verhuizing en nieuwe foto's - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Ilse Peters - WaarBenJij.nu Verhuizing en nieuwe foto's - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Ilse Peters - WaarBenJij.nu

Verhuizing en nieuwe foto's

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

21 Februari 2006 | Suriname, Paramaribo

Ooo jeeeeeee,

Ik ben helemaal vergeten te vertellen dat ik nu eindelijk wel een superhuisje heb gevonden!

Ik woon nu in een riante villa met een grote tuin. Ik heb een grote slaapkamer ( ongeveer 3 x 6 meter) met een inloop-kledingkast en een eigen badkamer met een toilet en een douche!!!
Het huis is pas gerenoveerd en alles is dus zo goed als nieuw!

We wonen er met vijf mensen, ik, m'n drie jongens waar ik goed voor moet zorgen, en de vijfde is Charissa. De jongens blijven nog langer dan dat ik hier ben, en Charissa is over een aantal weken al weer weg, en de vraag is wie er dan komt?????

M'n nieuwe adres is:
Ilse Peters
Aukalaan 2
Paramaribo
Suriname

En mij telefoonnummer is nog steeds:
(landnummer) 00597 - 8743069

Ik ben helaas mijn lijst met telefoonnummers van mensen in NL vergeten, dus mocht je kans willen maken op een telefoontje van me, moet je snel je tel-nummer op deze site zetten!

En kijk in het foto boek, want ik heb eindelijk weer eens nieuwe foto's geplaatst!
kus ilse

  • 21 Februari 2006 - 19:39

    Thijs:

    Je huisgenoten staan enig op de foto... Wel een leuk huis, met al die luxe en 't mooie uitzicht!

    Groeten!

  • 22 Februari 2006 - 06:27

    Jolanda:

    Jeeeeeeeeeee wat een luxe tent, ziet er goed uit, je waant je bijna een filmster, top dat je met je ouders bent wezen swingen, Ik hoop dat jullie van de vakantie hebben genoten. XXXXX

  • 22 Februari 2006 - 14:03

    Joelle:

    He Ilse, goed nieuws en een tophuisje zeg! is het alweer een beetje lekker weer aan het worden? En nog steeds rustig... Hier is alles lekker, heb sinds gisteren een stageplaats bij Nijmegen stedenband Masaya, fijn dus.
    En ik hoef maar drie dagen in de week!
    Dikke kus Joelle

  • 22 Februari 2006 - 17:26

    Marleen:

    heej ilse! een villa nog wle! super man, moet het kort houden, ben stiekem aant mailen in mn hotel, maar ik mail snel meer!

    Veel plezier nog
    dikke kus uit Wenen

  • 23 Februari 2006 - 07:11

    Ruebn:

    Ilsjeeee!!!riant puik optrekje hoor...geen zwembad in de kelder?leuk om je paps en mams daar te zien!kga binnekort met ze bijpraten!heel veel liefs!zoennn ruub

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Ilse
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 21439

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2005 - 08 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: