Mi no wanni wroko no more!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Ilse Peters - WaarBenJij.nu Mi no wanni wroko no more!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Ilse Peters - WaarBenJij.nu

Mi no wanni wroko no more!!

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

20 Februari 2006 | Suriname, Paramaribo

Ja ja ,het is al weer gedaan! m'n vakantie zit erop, en m'n ouders zijn weer (met natte oogjes) naar huis gegaan. Beide zo rood als een kreeft, en ook wel bruin hoor. (kan t eigenlijk niet uit staan dat ze net zo bruin als mij zijn na twee weken) Haha, in ieder geval hebben we veel leuke dingen gedaan.

We zijn een nachtje naar t stuwmeer geweest, heel bijzonder om te zien, Het is gewoon een stuk land, onder water laten lopen, nu dus een meer met veel dode bomen. Ook wel een beetje troosteloos om te zien. Verder geweldige toeristische dingen gedaan, naar de markt, de dierentuin, gaan fietsen naar oude plantages, daar ook overnacht, naar white beach, zwembad en veel shoppen, om m'n verloren inboedel weer een beetje compleet te maken!

Verder is het voetballen eindelijk eens begonnen, van een beetje harlopen, is het nu ineens drie keer in de week trainen, plus een wedstrijd. M'n eerste wedstrijd was afgelopen zondag in het Andre kamerveen stadion, en ik zat de gehele tijd op de reserve bank. Dat was wel een tegenvaller, maar toch met 3-0 gewonnen. En ik moet zaterdag a.s. al tegen t team van Eva spelen!! Spannend

Het stage lopen is al weer in volle gang, en vrijdag begin met een baantje (vrijwillig). Bij een klein reisbureautje, voor het promotiewerk wat ik daar ga doen, kan ik gratis mee op al hun trips! En ze gaan me helpen met sranantongo!!

Ik hou jullie op de hoogte, en eens deze week komen er weer nieuwe foto's!

groeten ilse

  • 20 Februari 2006 - 20:08

    Ruben:

    Heey Ilsje leuk weer wat van je te horen eeh lezen!Toevallig was ik vandaag bij m'n pa en ma in de Ooij keek uit het zolderraam en ja hoor licht bij de buurtjes...ik ga binnekort maar es even langs om gezellig bij te praten...je vakantie zit erop maar je hebt wel genoten zoals ik begrijp dan!Ils ik hoop nog wat vaker iets van je te horen of te zien...hele dikke knuffel!kusss ruben

  • 21 Februari 2006 - 12:32

    Charlotte:

    hey ils, leuk om te lezen dat je het gezellig hebt gehad met je ouders:). jammer dat ze lweer naar huis zijn, nu moet je weer aan het werk... maar dat komt ook wel weer goed... beetje jammer dat je niet hebt mogen spelen;) hahah maar jah volgende keer beter.. en je moet eva natuurlijk wel inmaken he:P met een prachtige goal vamn jou!:D hele dikke kus en hoop snel weer wat te horen!
    charlotte

  • 21 Februari 2006 - 16:31

    Kelly:

    hey ils leuk die berichtjes met foto's!!
    fijn dat het je het nog steeds naar je zin hebt en dat je weer kan voetballen:)
    ik zal snel een mailtje sturen over lisanne haha
    xxx kel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Ilse
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 21424

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2005 - 08 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: