ditjes en datjes - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Ilse Peters - WaarBenJij.nu ditjes en datjes - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Ilse Peters - WaarBenJij.nu

ditjes en datjes

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

17 Januari 2006 | Suriname, Paramaribo

lieve iedereen!!

Super bedankt voor de mensen die me een kerstkaart hebben gestuurd!!! Ik heb ze van de week pas gekregen, en ik voelde me al bijna beledigd!! Wat een oen ben ik toch!

Even een korte up-date van m'n bezig heden:

De afgelopen weken zijn goed verlopen, heb veel leuke dingen te doen op m'n stage, m'n project valt goed in de smaak en ik kom er woensdag al mee op telvisie. Al is dat hier absoluut niet moeilijk, is het toch mooi mee genomen! Verder ben ik een dagje naar Frans-Gyana geweest, even de grens over, naar Saint Laurent de Maroni, naar le camp du transportation geweest, voor de gene die bekend zijn met het boek van Papillon! Was echt raar om in het Frankrijk van Zuid-Amerika te zijn, echt alles was het zelfde als in Frankrijk, behalve de mensen waren donker en er stonden palmbomen!
Het weekend daarna de discotheek ook maar weer eens goed bezocht, want DJ-Chuckie draaide, ook voor de gene die hem kennen. Het was echt een top-avond, dus mocht ie ooit in de buurt zijn, is hij een bezoekje waard!

En ik heb van de week gehoord dat ik nog bezoek krijg!! jeuuuuH, mijn ouders komen 4 februarie me twee weken bezoeken, en dat is toch wel echt heel leuk, maar ook wel gek dat er toch echt iemand van thuis hier komt! Ik heb dan tevens vakantie, en ik zit dan precies op de helft! De tijd vliegt!

tot schrijfs!
ilse

  • 17 Januari 2006 - 06:06

    Jolanda:

    Super, ik heb het boek Papillon ook gelezen en weet dus ongeveer wat je gezien hebt, raar eigenlijk he? dat je op zo'n plaats aan een boek denkt? Vind het super dat je ouders bij je op bezoek gaan. Ik ga je nu een persoonlijke mail sturen.Je hoort nog van me.

  • 17 Januari 2006 - 09:12

    Mam:

    Hallo kanjer,vind het ook super.We hebben zojuist de spuiten in ons lijf laten jassen.Nog 18 dagen. Mij kan het niet snel genoeg gaan.Dikke xxx

  • 17 Januari 2006 - 10:07

    Rianne:

    hey lief! superleuk dat je ouders op bezoek komen.
    Mis je, ga je snel bellen als ik weer op Nederlandse bodem sta.
    dikke kus!

  • 17 Januari 2006 - 10:16

    Ruben:

    Ilsjeeee! ouwe TV-Ster!leuk weer wat van je te horen!Ik hoorde al via je mams dat ze je gingen opzoeken, echt super hoop dat je neg veel leuke dingen tegenkomt en mee gata maken! heel veel liefs van je EX-Buur

  • 17 Januari 2006 - 11:02

    Marleen:

    he meis! Super leuk dat je ouders langs komen!!!!
    Eigenlijk moet ik me een beetje schamen, ik ben een van die personen die je echt geen kerstkaartje heeft gestuurd. Heb de jouwe wel ontvangen! dank je wel :)

    doeiidoeiii XXX marleen
    ps. ik ga satge lopen in Wenen, vertrek de 10e! Zal je up to date houden!

  • 17 Januari 2006 - 13:47

    Anja:

    Hallo lieve Ilse

    Hartstikke bedankt voor je lieve brief ik ben druk bezig om er een terug te schrijven ik ga er ook een paar foto's bij doen van de hond en de kat (tenm. als je dat leuk vind) groetjes en een hele dikke KUS
    Je kleine zusje

  • 17 Januari 2006 - 15:11

    Davy:

    hee ilse
    supper gezellig voor je dat je ouder ff langs komen ik mis je wel heel erg gewoon die gezellig heid en stappen enz de dagelijkse dingen een beetje hahaha of gewoon ff langs wippen maar dat gaan we in juli allenmaal dubbel en dik inhalen hee miss je tot snel xxx je maatje

  • 18 Januari 2006 - 16:31

    Daphne:

    hoi lieve ilse,

    vind het leuker om je te bellen dan om kaartjes te sturen met kerst, heb er ook geen gestuurd.... tot bellen

    hele dikke kus

  • 20 Januari 2006 - 09:47

    Loes:

    Hey Ilse, echt super allemaal!!! Leuk dat je ouders komen. Ik houd je berichtjes in de gaten!
    x, loes

  • 21 Januari 2006 - 17:33

    Jan En Joke:

    Hoi Ilse,onze kaart zal er nog niet zijn want die hebben we met een roei boot mee gestuurd ,die van jou was wel leuk .
    euk dat je vakantie heb als paps en mams komen kun je ze wat laten zien , en kun je met ze gaan vissen is weer eens wat anders voor je vader .
    We hopen dat je een leuke vakantie met ze heb .

    groetjes Jan en Joke .

  • 28 Januari 2006 - 00:32

    Berna:

    lees nu pas al je mail van afgelopen tijd.. heb 3 weken niet op het net gezeten, maar denk dat de kerstkaart nog op de bus moet... sorry xx tot snel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Ilse
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 21432

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2005 - 08 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: