feesten en foto's! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Ilse Peters - WaarBenJij.nu feesten en foto's! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Ilse Peters - WaarBenJij.nu

feesten en foto's!

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

07 November 2005 | Suriname, Paramaribo

Beste mensen!

Na een weekje of twee, toch maar weer een berichtje want ik loopt achter! Ik vertel even in het kort wat er zoal gebeurt is de afgelopen twee weken.

Veel kunst
Via mijn stage krijg is van allerlij uitnodigingen voor expo's. Zo dus ook de afgelopen twee weken. Ben naar het Rainforrest kunstfestival geweest, twee dagen zelfs, want ik vond het zo leuk! Veel kunst gezien, en optredens van lokale en internationale sterren (voor als jullie hem kennen: Ziggy). En 2 nov was de opening van de nationale kunstbeurs, en om een goed beeld van de kunst in suriname te krijgen moest ik wel gaan kijken, wat een straf toch! Heel veel mooie dingen gezien en gezellig geklets met veel hoge piefen en kunstenaars.

Veel uitgaan
Deze twee weken zijn de discotheken ook regelmatig bezocht, ook omdat er veel lange weekenden waren in verband met feestdagen (einde van de ramandan). De Starzz en super luxe discotheek, waar je voor 2 euro entree, flatsreens, dj's, en bv. een glaasje martini voor een euro krijgt! en dan was er ook de Millenium, waar alle stagaires uit Paramaribo op lady's night te vinden waren, en waar een sfeer hing van wie het beste met hun billen kon schudden, maar ze konden het allemaal toch net niet omdat ze die surinaamse bil-bewegingen nog lang niet beheersen!

White beach
Ik ben ook nog een weekendje weg geweest, naar White beach (het heet zo omdat het gewoon een stuk langs de suriname rivier is wat opgespoten is met wit zand, om een vakantie sfeer te creeeren). Daarvan zijn ook foto's te zien in het foto boek! Het was erg gezellig met al mijn tien huisgenoten die veel te veel Parbo-bier gedronken hadden wat er toe lijdde dat zelfs twee naakt gingen zwemmen! Dit heb ik helaas niet vast kunnen leggen op de foto! Potverdikkie! En onder ander voor dit weekend heb ik nu ook mijn persoonlijke hangmatje aangeschaft, waar ik heel trots op ben!

Stage
Vooral de kindjes op m'n stage zijn heel schattig, evenals de studenten die denken dat ze kans bij me maken! hi hi Wat niet weet, wat niet deert! Verder zijn we nog steeds aan het verhuizen en heb ik nog veel leuke ideeen om te gaan doen!

Lieve mensen, dit was het weer, kijkt allemaal de foto's in het foto boek!
dikke knuffel van ilse

  • 08 November 2005 - 14:50

    Mignon:

    He ilse wie is die lekkere neger waar je mee in de hangmat ligt??!!

  • 09 November 2005 - 00:41

    Eva:

    Dat ben ik!!'s Ochtends om 7 uur ben ik niet op mijn best....

  • 09 November 2005 - 07:02

    Jolanda:

    Goh Ilse, wat een rot leven heb je op dit moment hihihi. Het ziet er geweldig uit. Wij zijn net terug uit Spanje, ook daar was het heel mooi, maar heel anders als bij jouw. Ik hoop echt dat je het goed naar je zin hebt en wij weten dat je ons een beetje mist. vind het altijd leuk om iets van je te ontvangen. We denken aan je. dikke X

  • 09 November 2005 - 15:10

    Marleen:

    heej lieve Ilse!
    Bedankt voor je lieve kaartje... maar volgens mij had ik dat al gedaan... maar goed. Leuk om te horen dat je het zo naar de zin hebt!

    Spreek je snel!
    DIkke kus Marleen

  • 09 November 2005 - 17:36

    Rianne:

    Hola guapa!! woooooww die foto´s geweldig, idd wat Jolanda al zegt, heel anders dan Spanje..hihi!
    mis je..dikke kus

  • 11 November 2005 - 13:27

    Robert:

    ha die Ilse zo te lezen gaat het wel goed met je en heb je veel schik daar,mooi zo!Met ons hier gaat het zijn gangetje he,het word weer winter zo,dus jij zit daar beter als wij ha ha,he doe rustig aan daar en pas op jezelf xxx

  • 15 November 2005 - 01:23

    Joëlle:

    Die mensen die naakt gingen zwemmen, wie waren dat... En trouwens, bedankt voor de reddingsactie; die kleren waren meer dan welkom!
    Toch fijn jou hier te hebben..
    Dikke kus!

  • 05 December 2005 - 01:50

    Eva:

    Ik mis je!x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Ilse
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 21425

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2005 - 08 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: