kort bericht uit paramaribo - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Ilse Peters - WaarBenJij.nu kort bericht uit paramaribo - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Ilse Peters - WaarBenJij.nu

kort bericht uit paramaribo

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

25 Oktober 2005 | Suriname, Paramaribo

hallo allemaal,

Alles gaat goed hier, ik ben veel leuk dingen voor m'n stage aan het doen, we zijn verhuisd naar een nieuw gebouw aan de waterkant. Daarbij kwam ik nog op tv, toen het lintje door geknipt werd! Ik ben vanaf nu de enige stagair op m'n stage. En ik werk samen met ongeveer 35 surinamers met de leeftijd tussen de 20 en 60!

Afgelopen weekend was het hier jazz weekend, dus het was wel sfeervol in de stad!
Verder ben ik vergeten te vertellen dat Parbo (soort van heiniken hier) veel leuke straat feestjes geeft( ze bestonden laastst 50 jaar), heb la Rouge live gezien.

Verder ben ik nog veel aan het hardlopen want de trainingen van voetbal zijn nog steeds niet begonnen bij mij. En ik ben natuurlijk hard aan het sparen voor een volgende tripje naar het binnenland.

Eva en ik hebben vandaag een half jaar verkering, dus dat gaan we vanvond uitgebreid vieren!

De groeten van ilse!

  • 25 Oktober 2005 - 19:10

    Ilse Herself!:

    ow ja, die foto's waren trouwens s' morgens vroeg genomen! Vandaar dat ik er moe uit zag. Ik zal nu serieus m'n best doen om wat foto's op deze weblog te zetten! Ook wat vrolijkere!
    Groetjes

  • 26 Oktober 2005 - 05:45

    Jolanda:

    Ik heb je gisteren op msn gezien en ik vind dat je er goed uitziet, top. Ik heb bij je ouders ook de foto's gezien, en je doet er echt veel leuke dingen. Dat je nu uitzicht op de zee hebt, heeft ook wel wat. Hoe is het trouwens met de muggen? Ik verheug me altijd op je mail. Dikke kus XXXXXXX

  • 26 Oktober 2005 - 18:21

    Daphne:

    lieverd!!!!

    heb je gisteren gezien!!!! vond het helemaal tof, vandaag is mn pappie jarig en ruben morgen alweer!!! snel allemaal he! we hebben gisteren heleboel gekletst, ga vrijdag snowboarden met dieuwer..., leuk he!

    dikke kus
    daphne

  • 27 Oktober 2005 - 11:23

    Charlotte:

    hey lieve ilse.. vermaak je je nog steeds een beetje daar? ik vond het leuk dat je op mijn verjaardag had gebeld.. :) lief van je. maar ik krijg de mailtjes nooit van je... dus ik weet nooit hoe het met je is..:( wil je mij ook even toevoegen aan je lijst(A)... nou ik hoop wat van je te horen!! heel hartelijk gefeliciteerd met je half jaartje verkering met eva:) nog veel plezier en ik spreek je snel weer..(zaterdag ga ik met kelly daphne en nog wat naar kiss kiss...) kus charlot

  • 28 Oktober 2005 - 14:14

    Coco:

    Lieve ilse! Ben blij dat alles goed met je gaat daar. Hier is alles okey.. Ben druk bezg met school enzo. Moet nu eigenlijk ook iets doen maar ja ben een beetje lui. Verder heb ik net extensions gezet dus heb heel lang haar hihi! En met de mannen weet ik het allemaal niet hoor. Lang verhaal. Met oud en nieuw zitten we lekker bij rianne, echt leuk!

    Nou ilse, veel plezier dikke kus coco

  • 30 Oktober 2005 - 15:42

    Mieke:

    Ilse,
    ook e groetjes van mij natuurlijk, en proficiat met jullie jubileum. Ik ben benieuwd naar het Nola Hatterman-instituut. Fijn dat je het er naar je zin hebt.

  • 30 Oktober 2005 - 21:28

    Thijs:

    Gefeliciteerd met jullie verkeringsjubileum!
    Leuk dat je af en toe nog de kans ziet om ons allen mee te laten leven met je avonturen.

    Groeten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Ilse
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 2330
Totaal aantal bezoekers 21425

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2005 - 08 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: