Sorry dat ik niet zo'n trouwe internetter ben! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Ilse Peters - WaarBenJij.nu Sorry dat ik niet zo'n trouwe internetter ben! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Ilse Peters - WaarBenJij.nu

Sorry dat ik niet zo'n trouwe internetter ben!

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

13 Oktober 2005 | Suriname, Paramaribo

Hallo allemaal!

Ik moet eerlijk zijn dat internetten niet mijn grootste hobby is hier! potverdikkie ilse toch!

Er is al veel gebeurd hier in de tussentijd,
ten eerste, die vervelende op Jan Peter balkenende lijkende vieze ballenkrabbende huisgenoot is echt vervelend! Maar hij woont gelukkig boven dus ik heb er niet zo'n last van.

Ten tweede, ik voetbal nu bij een team, genaamd DOSCO, ze trainen drie keer in de week en allemaal aardige surinaamse dames. Mijn eerste wedstrijd heb ik in de gevangenis gespeeld, ook een belevenis op zich en we kregen een rondleiding,want daar was een voetbal veld.

Ten derde, nu ben ik serieus, die vier dagen dat ik stage heb, er druk mee, ben bezig met een nieuwe methodiek ontwikkelen om meer creativiteit te creeren bij kinderen, en ik ben bezig met een plan schrijven voor een projectweek voor de studenten van de "kunstacademie", ze mogen dan alternatieve dingen gaan doen. Dus geen schilderen en tekenen, maar beeldhouwen en gutsen bijvoorbeeld. Maar daar ben ik dus nu eerst een behoefte onderzoek voor aan het doen, dus iedereen gezellig intervieuwen!

Ten vierde, ik ga dit weekend weer naar het binnenland!! jippie! Nu naar Jaw Jaw, ook aan de suriname rivier, aan de bovenloop ervan.

Ten vijfde, ben ik ook al in het ziekenhuis hier geweest. Het was zaterdag en ik kreeg sterk het gevoel dat ik blaasonsteking had, want alles in die streek deed pijn, en ik zag het niet gebeuren dat ik de zondag zo doorkwam, dus ik met de taxi naar het ziekenhuis, huisartsen poli, en ik kreeg wat medicijnen, die ik op moest halen bij de apotheek, waar ik een uur moest wachten, wat lang is want ik moest plassen!!! Maar nu is alles weer okee.

Verder ben ik een beetje kwijt wat ik wilde vertellen, en ga ik proberen regelmatiger deze site bij te houden, me een mail op ilse_ip@hotmail.com sturen is effectiever!

Dikke kus van ilse

  • 13 Oktober 2005 - 16:36

    Gerrie:

    hoi ilse leuk om te hoeren dat je zo veel doet.
    En voetballen zeg dat hoef je dan niet te missen, we houden je weblog goed bij om te kijken hoe het gaat.
    groetjes gerrie jan en linda

  • 13 Oktober 2005 - 16:37

    Gerrie:

    sorry ilse bedoelde horen!!!!!!!!!

  • 13 Oktober 2005 - 18:56

    Nellie:

    He'het is me niet gelukt om als eerste te reageren.
    Wat een taalwonders in onze familie,ben blij dat het goed gaat.
    Dikke XXXXXX, Mam

  • 14 Oktober 2005 - 05:01

    Jolanda:

    Dat is mooi vervelend, van die blaasontsteking. Die ballenkrabbende zak van boven, trap je er maar een keer onder. Ik heb de foto's gezien op de site van je vriendinnen en dat ziet er top uit. Je leek wel een beetje moe. Doe je wel rustig aan? Zoals je weet hebben we het deze maand druk met verjaardagen. Stuur een telefoonnummer door zodat wij jouw een keer bellen.

  • 14 Oktober 2005 - 19:12

    Nellie:

    Voor het geval dat ze komende week niet op de weblog komt hier het tel. nr:005978743069

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Ilse
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 21407

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2005 - 08 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: