m'n adres - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Ilse Peters - WaarBenJij.nu m'n adres - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Ilse Peters - WaarBenJij.nu

m'n adres

Door: Ilse

Blijf op de hoogte en volg Ilse

28 Augustus 2005 | Suriname, Paramaribo

hallo switi's!

alles gaat zeer flexibel hier!

een mobiele telefoon gaat hier zeker nog niet lukken, want dat ik hier veel duurder dan in nederland in aanschaf! Maar ik kan wel post ontvangen op het adres waar ik woon en dat is:

Ilse Peters
Mozartstraat 89
Maretraite
Paramaribo
Suriname

Ik heb al vriendjes gemaakt met de gekko's, kikkers, salamanders en mieren, maar zeker nog niet met de muggen! De koude douche went al en het klimaat is heerlijk lekker warm!

Laat eens weten hoe het in holland is!

un tang bun, ilse

  • 28 Augustus 2005 - 21:33

    Rony:

    heey lieve surinamer, hier in holland is koud, leuk om te horen hoe t daar is ik schrijf je snel! heel veel liefs

  • 29 Augustus 2005 - 07:39

    Rianne:

    heey lieverd, cool dat we je nu ook kunnen schrijven :)! superleuk zo'n site!nu wordt t opeens mooi weer in nederland, beetje jammer..maarja beter laat dan nooit!pas je goed opjezelf! groetjes aan Joëlle en Eva. dikke kus voor jou!

  • 29 Augustus 2005 - 08:30

    Amanda:

    Hey Ilse!!

    Nou, fijn dat je inmiddels heelhuids bent aangekomen! Ik ben op dit moment ontzettend gaar van het introweekend, maar hoop over een week weer fris en fruitig te zijn. Veel plezier en ik ben erg benieuwd naar je verhalen!!

    Jal!!

    Amenda Bloklend

  • 29 Augustus 2005 - 13:50

    Coco:

    Hey lieve ilse!
    ik ben blij dat je het naar je zin hebt daar! Hier is het eindelijk mooi weer en ik moet naar school :(. Gister was de bbc van rianne, heel gezellig. Nou dit was even een kort berichtje, hoop snel wat van je te horen.

    Kus!

    ps: mn zakdoekjes veel gebruikt??

  • 30 Augustus 2005 - 00:16

    Joelle:

    He nelly, mama van Ilse, je mag best een beetje trots zijn op een 50ste verjaardag, dat wordt je namelijk maar een keer! En dat in goede gezondheid. Groetjes van de huisgenoot van je dochter.

  • 30 Augustus 2005 - 06:42

    Yvon ( Collega Van De Papa Van Ilse):

    Hee Ilse,

    Ik hoop dat je daar een toffe tijd hebt!! In ieder geval heel veel plezier.

    gr. Yvon

  • 30 Augustus 2005 - 10:33

    Berna:

    hey babe
    hier is alles ok , vandaag ga ik naar de bisonbaai met ro! het is 27 graden. ben blij dat het goed gaat met je en dat je veilig bent aagekomen. gister wat gebald met voetbalmeiden van awc was wel lachen! speak 2 ya soon
    xx

  • 31 Augustus 2005 - 10:58

    Jolanda:

    hallo lieve meid, Vind het top dat alles goed loopt, jammer van die muggen hihihi. Dat los je maar op met een klamboe. Doe je voorzichtig? Geen last van psst,psst? Groetjes van jan en mij.

  • 31 Augustus 2005 - 11:01

    Marleen:

    Hee ilse!!

    Fijn om te horen dat alles goed gaat!! In Holland is het oke ;), heel saai vergeleken met Suriname!!

    Ik ga nu ook maar eventjes van het zonnetje genieten, zolang die er nog is!

    DOeiiidoeiii
    XXX marleen

  • 03 September 2005 - 01:53

    Ilse Herselff!:

    Super leuk al die berichtjes!! de zakdoeken heb ik heel veel gebruikt op schiphol, en hier nog een beetje! hi hi, de klamboe is aanwezig, en mij prikken ze niet meer die stomme muggen! en Nederland is ook heel spannend hoor! en Papa..heb jij je collega's op ook ingelicht!!?? :-P

  • 03 September 2005 - 12:54

    Daffy:

    hoi allerliefste ilsje!!!

    sorry dat ik nog niks heb laten horen, ik ga je nu mailen! ben blij om te horen dat het goed met je gaat!

    hele dikke zoen!!! en die mail komt er aan.
    je daphne

  • 04 September 2005 - 16:59

    Pap:

    Hee Ilse ja ook collega's en wat vrienden ingelicht. Leuk zo'n weblog. Tja die zakdoekjes waren nodig. Op weg naar schiphol viel het nog wel mee eenmaal daar begonnen de eerste traantjes (bij allemaal) te rollen. Bij het afscheid aan de gate stonden we met z'n twintigen of nog wel meer een potje te huilen en op de terugweg in de auto mocht er geen treurige muziek worden afgespeeld.

    Tja het blijf nog steeds wennen zal nog wel even duren hoort er een beetje bij komt wel goed. Ga vooral genieten maakt wat van je stage en pas goed op je zelf en op Joelle en Eva natuurlijk

    Doei

  • 04 September 2005 - 20:53

    Gonny & Peter:

    Hoi Ilse
    Fijn om te horen dat de reis goed is verlopen.Wij zijn een week op vakantie geweest en hebben nog niemand gesproken maar je Vader heeft ons jou web-adres gestuurd.Leuk zo'n site,blijven we mooi op de hoogte van jou avontuur.Groetjes een fijne tijd en tot schrijfs.

  • 05 September 2005 - 10:17

    Berna:

    hey babe!
    hier alles nog steeds ok, ga alweer zwemmen... heb heel veel gewerkt , verder is hier niet zoveel gebeurd behalve dat rian nu ook weg is.. boehoe...
    bedankt nog voor het kaartje!! kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Ilse
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 21431

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2005 - 08 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: